~~L.O.V.E.~~

~~L.O.V.E.~~

Wednesday, July 7, 2010

Sedih...

sedih tinggalkan umah abang aku kat larkin perdana..kat sane,aku slalu lepak kat blok dia..borak2 ngan member2 dia & ade akak yang 1 tempat keje dengan aku...(sebenarnya sedih tinggalkan dia..keh3..)
walau apapon,kenangan bersama diorang tak mungkin dilupakan... :)
hari2 dia call aku..kalau x pon,aku yang call dia..dia kata,sebelom tido mesti nak dengar suara aku dulu..hehe..mengadanye..
hope dia terus perbaiki diri daripada kesilapan dia yang lalu..aku berusaha bimbing dia sedikit demi sedikit..
aku tak harap dia menjadi orang alim ulama..kadang2 orang yang mempelajari agama ni lagi melampau daripada orang laen..cukuplah dia tahu batas2 agama..bukan harta,diploma,ijazah atau rupa yang aku pinta..terima aku... gak bukan sebab nafsu...aku perlukan IKHLAS,SALING MEMPERCAYAI & JUJUR..

No comments:

BuDaK yAnG tOmEi..

BuDaK yAnG tOmEi..