~~L.O.V.E.~~

~~L.O.V.E.~~

Tuesday, August 3, 2010

Sukanyerrrrrr!!!!!....

suke lak tgk kwn2 aku dah kawen,dah tunang & bakal kawen...hehe..lau aku kawen lg aku suke...but aku lmbt lagi r...nak abezkn blaja dulu...yg penting mak ayah aku mesti diutamakan...tp lau dah smpai seru,nk wat cmne kn...trime je r...
teringat lak zaman skola dlu..mcm2 gosip dikaitkn ngan aku...gosip aku kapel ngan org ni r,ngan org tu r..hai..mcm2..gosip cpt je trsebar tp lau psl kbaikan x lak...kontra tol drpd yg spatotnye brlaku...ish3..
baru2 ni kwn 1 batch ngan aku,Maryam tlh pon brkawen ngan Wan Piz..alhamdulillah..moga2 kekal hingga ke anak cucu ngan bahgianye hingga ke syurga...amin....yg lagi sorg lak,Suwaiba akn kawen ujung taun ni katenye...dengar2 jodoh femli..pepon,aku mndoakn mereka2 yg akn brkawen ni kekal hingga ke syurga..insyaAllah...aminnnn....
aku suke tgk org kawen sbb canteknye tu trserlah dgn make up...x mcm stengah org yg da bese make up bile x make up mukenye huduh..(maap r ye lau trase..)...lau make up sskali xpe r..ni yg hari2 make up...lelaki yg baik suke tgk kcantikan yg asli sbb akn dtg bile da  kawen,hari2 nk tgk bininye..lau bininye sblom kawen da makeup2 ni,pas kawen nmpak wajah sbnr bini..makeup 2 pon umpama topeng yg tutup wajah kite.bkn nak kate aku x penah makeup.penah r gak tapi tgk keadaan..g annual dinner pon aku x makeup..malas..stkat bedak,celak n lip gloss or lip balm 2 mmg slalu gune..
apepon,penilaian lelaki trhadap perempuan atau sbaliknya brgantung kpd individu..bia r kcantikn itu trlindung disebalik hijab yg seseorg prmpuan itu pakai.lau org len da tgk aurat seseorg perempuan,ape lg yg tinggal utk bakal suaminya??tp bgus r lau da kawen tutup2 aurat 2...prhiasan 2 bia r utk suami...mgkin suami bangge bile org puji bini dye,tp lame2 suami jelez gak..so???...renung2 kn & slamat bramal!!

BuDaK yAnG tOmEi..

BuDaK yAnG tOmEi..