~~L.O.V.E.~~

~~L.O.V.E.~~

Sunday, September 13, 2009

HAPUSKAN ISLAM???
Kat u aku ni ade byk fakulti.fakulti pengajian Islam,3P (pgurusn,perakaunan&prdgangan),nursing,law,bhase n komunikasi,biotechnology…
Ade satu hati tu,akubkak blog persatuan mahasiswa pengajian Islam(PMKI).ade satu ruang tu bole chatting & bg komen.ade chatter yg x tau saper ntah makhluknyer ckp,mansuhkan pengajian Islam.YA ALLAH!!!
Orang mnentang agama adalah orang kafir.orang yg nk suro mansuhkan pengajian Islam ertinyer mnentang orang yg mplajari agama Allah.salah ke blajar agama sndri?aku x tau ape masalah orang mcm ni.kalo aku jumpe,first aku tmpar dlu.aku marah bkn sbb aku blajar agama tapi ni dah kire mghina.orang yg menuntut ilmu Allah hidupnye dibwh lembaung awan.kalo x de orang yg bljar agama,maka bermaharajalela lah kafirun(nauzubillah!!!)
Wlupun umat Islam ade yg blajar slain dr pengajian Islam,tu semue bkn untuk brmegah2 ataupun mnindas.tujuan bljar berbeza kos ni supaya umat Islam brganding bahu memajukan agama,bangsa & negara.bkn nk mghine antara 1 same lain.
Dlm al-Quran sndiri ade kisah orang kafir akan mghapuskan Islam.Kalo umat Islam sndiri brpcah blah,mcmana?Orang kafir bersorak dgn prpecahn umat Islam.So,masihkah orang itu mahu meneruskan agenda mghapuskan pengajian Islam???

No comments:

BuDaK yAnG tOmEi..

BuDaK yAnG tOmEi..